Albal amplia la replegada del fem però demana col.laboració ciutadana

albal replegada fem

L’Ajuntament d’Albal reforçarà la replegada del fem del poble, augmentat l’horari i el personal. La decisió de l’ajuntament respon a qué en les darreres setmanes s’ha detectat una conducta incívica per banda d’alguns ciutadans que no dipositen les borses dins dels contenidors, estan estos buits.

albal replegada femEn este sentit, Albal demana col·laboració del veïnat perquè, en cas d’observar una conducta incívica, es comunique al consistori, amb l’ordenança municipal es pot sancionar estes accions incorrectes.

A l’horari matinal de replegada del fem, l’Ajuntament ha ampliat a les vesprades de dilluns a dissabte fins a les 20:30 hores i diumenges pel matí.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *