Silla planta 61 arbres per a ampliar l’ombra en diversos espais del municipi

arbres Silla

L’Ajuntament de Silla està duent a terme treballs de plantació i reposició d’arbratge en diversos punts del municipi per a ampliar les zones d’ombra i millorar els espais públics.

arbres Silla

L’actuació preveu plantar 61 arbres de diferents espècies. Entre les espècies i ubicacions indicades hi ha tipuanes a la Bega, pins a la plaça de Morella, plàtans a l’avinguda d’Alacant i moreres a la piscina d’estiu.

Més ombra a la piscina d’estiu

La plantació de moreres a la piscina d’estiu té com a finalitat ampliar l’ombra en aquest espai municipal i millorar el confort de les persones usuàries durant la temporada de bany.

Abans de planificar els treballs, s’ha realitzat un estudi dels carrers arbrats per a localitzar els escocells buits i determinar si s’hi poden plantar arbres. L’anàlisi ha servit també per a identificar les necessitats de cada espai.

Preparació dels escocells

Les plantacions s’estan fent en una època amb condicions climàtiques i fisiològiques favorables per a afavorir l’arrelament. Les tasques s’adapten a cada escocell i, en alguns casos, cal preparar el terreny, retirar soques o reparar els sistemes de reg i ventilació abans de plantar.

Amb aquesta actuació, l’Ajuntament treballa per a incrementar l’arbratge urbà, generar més espais d’ombra i millorar el confort de la ciutadania, especialment davant les altes temperatures.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *