La jugadora de Foios Blanca López Moreno s’ha proclamat campiona del món d’hoquei línia amb la selecció espanyola femenina. Espanya va guanyar la final dels World Skate Games davant de França per 3-2, el passat 10 d’octubre a Asunción, al Paraguai.

La jugadora, vinculada al CPH Skulls Almàssera, va intervindre en la jugada decisiva del partit: va assistir Olivia Monjas en el gol que va donar la victòria a Espanya en l’últim minut. Amb aquest resultat, el combinat espanyol suma el seu segon títol mundial.
Un palmarés amb títols internacionals i de club
El campionat de 2026 s’afig al primer títol mundial d’Espanya, aconseguit a l’Argentina en 2022, i al Campionat d’Europa de 2023. En la final continental davant de França, López va marcar l’únic gol del partit.
Amb el CPH Skulls Almàssera, la jugadora va guanyar la Supercopa d’Espanya de 2025, en què va marcar un gol. A principis de 2026, l’equip va alçar la Copa de la Reina Iberdrola, en un partit en què López també va marcar.



































































































































































































