El karateka de Sedaví Félix Escribano, campió d’Espanya en la modalitat Kata Discapacitat Física

El karateka del Club Karate Sedaví Félix Escribano va aconseguir la medalla d’or en la final del Campionat d’Espanya de Karate en la modalitat Kata Sènior Masculí Discapacitat Física K40.

La competició celebrada a Orense va finalitzar amb victòria per al de Sedaví després d’imposar-se en la final al madrileny Roberto Rodríguez amb una puntuació de 40.80 per 38.70 del seu rival.

D’aquesta manera Escribano es va proclamar campió d’Espanya per quarta vegada, després de les seues medalles d’or obtingudes en 2018, 2022, 2023 i 2022 en Veterans. També ha aconseguit dos subcampionats amb les medalles de plata obtingudes a Leganés en els anys 2020 i 2021.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *