El CW Godella femení consuma l’ascens a la Divisió d’Honor Autonòmica

Godella-waterpolo-femeninoL’equip femení absolut del CW Godella va tancar la temporada amb una nova victòria en l’última jornada disputada dissabte passat, 25 d’abril. Ho va fer a Sant Vicent del Raspeig on va infligir una contundent derrota al conjunt amfitrió (3-10). D’aquesta manera, va ratificar una brillant temporada en la Primera Divisió Autonòmica en la qual, dels 14 partits disputats, n’ha guanyats 12, n’ha empatat un i tan sols ha perdut en una ocasió.

La victòria, a més, certifica la primera posició d’aquest equip –extraordinàriament jove– al Campionat, amb la qual accedeix automàticament a la Divisió d’Honor Autonòmica. El Club ha manifestat la seua enhorabona a les esportistes, a l’equip tècnic i a l’equip directiu, i ha agraït el suport incondicional del grup humà que componen els pares i les mares de les nadadores.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *