Puçol obté 83.000 euros de Diputació per la seua condició de municipi turístic

Playa de Puçol

La Diputació de València concedix al municipi de Puçol 83.000 euros per ser municipi de la província amb menys de 100.000 habitants que compta amb la condició de municipi turístic.

Playa de PuçolL’objectiu d’esta ajuda és col·laborar amb els ajuntaments per a prestar serveis als turistes que reben: una població addicional que no computa a l’efecte d’assignacions pressupostàries habituals per part de les administracions.La quantia destinada a cada municipi varia en funció dels criteris establits per a la seua concessió.

El 50% del pressupost total s’assigna mitjançant una mateixa quantitat a cada població amb condició de municipi turístic. Un altre 25% del pressupost es distribuix en funció de les places d’allotjament reglat de cada localitat, per als municipis turístics d’excel·lència i rellevància. Un 20% segons el nombre de banderes blaves i senderes blaves del municipi i un altre 5% en funció del nombre d’oficines de turisme de la població.

L’aportació es realitza a través del Fons de Cooperació Municipal per a Municipis Turístics de la Comunitat Valenciana, impulsat per la Generalitat amb cinc objectius: dinamitzar l’economia de les localitats considerades turístiques, no posar en risc la seua suficiència financera, garantir la prestació de serveis locals adequada a persones residents i turistes i implementar les mesures necessàries per a compensar els efectes del turisme en el municipi i el seu desenvolupament sostenible.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *