Compromís per Alboraia proposa que la plaça José Ramón García Antón passe a denominar-se Clara Campoamor

El ple d’Alboraia va aprovar en febrer de 2018 una moció per la qual s’havia de canviar el nom de la plaça que hi ha junt l’estació de metro Palmaret que a hores d’ara es denomina José Ramón García Antón per altra denominació.

Des de la coalició afirmen: “Cada vegada que hem preguntat a l’equip de govern sobre l’expedient per al canvi de nom, ens han dit que necessitaven una denominació alternativa. Nosaltres plantegem una proposta, que passe a dir-se Clara Campoamor-Palmaret”.

Segons Compromís, “hi ha una moció que es va aprovar fa més de 10 anys per a rotular una via pública amb el nom d’aquesta lluitadora pels drets de les dones i del vot femení.
Pensem que les diferents associacions del poble poden opinar sobre quin nom volen posar-li a la plaça, però nosaltres posem damunt de la taula una alternativa que pensem que és molt interessant per al nostre poble”.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *