Les falles de Sedaví presenten conjuntament els seus esbossos

El Saló d’Actes de la Biblioteca Municipal de Sedaví va acollir la presentació conjunta d’esbossos de les tres falles del municipi.

A l’acte van assistir el primer tinent d’alcalde José Francisco Cabanes, la regidora de Cultura i Festes Beatriz Cuesta, la fallera major de Sedaví, Núria Díaz, la fallera major infantil del municipi Sara Ruiz, els presidents i falleres majors de les falles Bressol del Moble, Sant Torquat i Nou Sedaví, altres membres de la Junta Local Fallera i altres edils de la Corporació Municipal.

Així, les tres falles del municipi donaren a conèixer als presents l’aspecte que tindran els monuments que va a engalanar les seues respectives demarcaciones aquest pròxim mes de març, durant les festes josefines.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *