Burjassot commemora el Dia Internacional del TDAH

Dia TDAH Burjassot

Amb la col·laboració de la Regidoria de Sanitat dirigida per Isabel Mª Mora, l’Ajuntament de Burjassot commemorarà, divendres que ve 27 d’octubre, el Dia Internacional del Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat (TDAH).

Dia TDAH BurjassotAmb l’objectiu de donar a conéixer aquests trastorns i explicar a la ciutadania què és el TDAH, quins són els símptomes més característics que faciliten el seu diagnòstic, així com oferir informació i eines per a les famílies, es posarà una taula informativa a la porta del Consistori el mateix divendres, en col·laboració amb l’associació APNADAH, a partir de les 10.00 hores i fins a les 13.30 hores, aproximadament. Així mateix, sobre les 12.00 hores, està prevista la lectura del manifest reivindicatiu i commemoratiu de la jornada.

A més, la façana de l’Ajuntament d’il·luminarà de taronja el dia 27, un gest més, per part de l’Ajuntament de Burjassot de suport a les famílies amb persones diagnosticats amb algun d’quests trastorns.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *