‘Minut i resultat’ torna diumenge a À Punt amb l’inici de la Lliga

À Punt minut i resultat

Este diumenge 16 d’agost torna a la programació d’À Punt el programa esportiu de televisió, Minut i resultat, a les 23:15 h coincidint amb l’inici de la Lliga amb els millors resums de la jornada futbolística del cap de setmana.

L'equip de 'Minut i resultat' d'À Punt

El programa esportiu, que tan bona acollida va tindre la temporada passada, torna a la graella d’À Punt per a seguir parant atenció especial al paper dels equips de la Comunitat Valenciana i de la resta d’Espanya.

L’inici de la Lliga per Punt a punt

També À Punt Ràdio es bolcarà amb l’inici de la Lliga, que comença demà dissabte encara que hui l’equip que dirigix Luis Urrutia ha preparat un carrusel esportiu espectacular.

A partir de les set de la vesprada en directe oferix la narració dels partits Torrevieja-Santacruz, Reus Reddis-Atletico Saguntino i Alcoià-Hèrcules dins dels amistosos de pretemporada i amb ells també dins d’esta categoria estiuenca el partit de futbol sala entre el Servigroup Peníscola-El Pozo Murcia i el Cuenca-Fertiberia Port de Sagunt d’handbol. A les 20:00 hores Punt a punt oferirà el partit de segona divisió entre la R.Societat B i el Castelló.

L’oferta esportiva del dissabte 15 d’agost començarà amb el resum dels partits matinals a les 15:30 hores seguit del Trofeu President de la Diputació de València des del frontó de Vinalesa i dels amistosos de futbol Villarreal B-Saragossa, Torrent-Vall d’Uixó, València Mestalla-Nàstic Tarragona.

Les narracions de la jornada conclouran des del Sánchez Pizjuán a les 21:30 hores amb el partit Sevilla-Rayo Vallecano de Primera Divisió.
Diumenge, 16 d’agost, el programa continuarà amb l’esport en directe a partir de les 15:50 hores amb el resum de l’amistós Villarreal femení-Alhama que es juga de matí a Alhama de Múrcia, seguit dels partits de Primera Divisió Racing-Villareal (17:00 hores) i Espanyol-Llevant (19:00 hores). Punt a punt també contarà el que passe al Trofeu de Raspall Castelló de la Ribera des del trinquet del mateix nom.

El carrusel esportiu d’À Punt Ràdio tornarà a obrir els seus micròfons dilluns 17 d’agost a les 20:30 hores per a oferir dos partits de futbol, el Deportivo-Elx de Primera Divisió i el de Segona Divisió entre l’Almeria i l’Eldense que es juga a les 21:30 hores.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *