L’Ajuntament de Xàtiva desmenteix que hi haja hagut detencions durant el cap de setmana

Contràriament a la informació publicada en el dia de hui en algunes informacions, la ciutat de Xàtiva no va registrar cap detenció com a conseqüència de circumstàncies de violació de l’ordre de confinament durant el cap de setmana. Així ho ha assegurat l’Ajuntament en un comunicat fet públic aquest mateix matí.

Segons dades de la Policia Local de Xàtiva, les intervencions d’aquest cos de seguretat foren un total 171 identificacions, 84 vehicles interceptats i 24 actes, de les quals derivaren un total de 15 denúncies interposades. Però no ha hagut cap detenció per part de la Policia Local de Xàtiva relacionada amb la violació de l’ordre de confinament, no només en aquest cap de setmana sinó en tot el període de l’Estat d’Alarma,

En el dispositiu desenvolupat de divendres a diumenge participaren un total de 46 agents. Fins el moment, no hi ha cap cas de COVID-19 confirmat en la plantilla de la Policia Local de Xàtiva, ni tampoc no cap agent en situació d’aïllament per contagi.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *