Un 13% dels conductors donen positiu durant la campanya de vigilància i control del consum d’alcohol de La Pobla

Un 13% dels conductors donen positiu durant la campanya de vigilància i control del consum d’alcohol

La Policia Local de la Pobla de Farnals va realitzar una campanya de vigilància i control del consum d’alcohol entre el 12 i 19 de desembre. En total es van efectuar 294 proves als conductors i conductores que circulaven pel terme municipal, de les quals 39 donaren positiu.
Un 13% dels conductors donen positiu durant la campanya de vigilància i control del consum d’alcohol

De tots ells, es va sancionar a 8 persones per superar els 0, 25 mil·ligrams per litre d’aire aspirat i s’obrigueren diligències penals a altres dos conductors per sobrepassar els 0, 60 mil·ligrams per litre d’aire aspirat. A un altre conductor se li obrigué un expedient en el jutjat per no voler fer-se la prova.

El més alarmant, segons els responsables de la campanya, és que més d’un 13% de les persones que es van fer la prova conduïen sota els efectes de l’alcohol, encara que no tots ells sobrepassaren el límit permés per Llei. Amb la realització de la campanya s’ha intentat conscienciar dels perills que comporta el consum d’alcohol durant la conducció amb l’objecte d’evitar i traure de la circulació als conductors que superen les taxes d’alcoholèmia permeses.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *