Vinalesa subvencionarà l’IBI a les famílies del municipi amb menor capacitat econòmica

El ple de l’Ajuntament de Vinalesa que aprovà els pressupostos municipals per a l’any 2013, aprovà també una esmena presentada per Compromís i que compta en el vot a favor de PSOE i PP, per subvencionar l’IBI. L’esmena proposa reduir la partida de festes en 6.000 € i dotar de recursos a la nova aplicació pressupostària..
Després de la seua aprovació, les famílies amb menor capacitat econòmica de Vinalesa podran beneficiar-se de la creació d’una línia de subvencions que s’adjudicaran seguint criteris progressius.

El portaveu de Compromís per Vinalesa Ferran Pardo afirma que “davant la situació actual són necessàries mesures excepcionals, els ajuntaments són les institucions més sensibles als problemes de la gent i mesures com estes poden ajudar a les famílies que ho estan passant malament”.

En el debat de l’esmena, el regidor valencianista ha defensat la necessitat d’introduir criteris de renda a este impost “per fer-lo realment progressiu”.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *