La Torre acull en motiu del Mig Any el traspàs de càrrecs de capitans i alferes dels moros i cristians de Torrent

Torrent moros y cristianos mig any 2019

Els Moros i Cristians de Torrent han celebrat la festa del Mig Any, per a recordar que d’ací a sis mesos, Torrent tornará a vibrar i a omplir-se de música, color i soroll de les desfilades.

Torrent moros y cristianos mig any 2019La jornada festiva començà a primera hora del matí amb un esmorzar en l’Ágora del Parc Central, com a punt previ a l’Entradeta.

Al migdia, els festers de les 24 filaes i comparses desfilaren des del Convent fins a la Torre on, per primera vegada, el recorregut rodejà el monument abans del traspàs i del nomenament de càrrecs. Així, les alfereses mora i cristiana, Rebeca González, de Omeyes, i Sonia Guzmán, de Na Violant, i la capitana mora i el capità cristià, Encarna Puig, de Muladins, i Vicente Francés, d’Hospitalaris, respectivament, estrenaren càrrecs. L’alcalde Jesús Ros, en companyia del regidor de Festes, José Antonio Castillejo, assistí amb la corporació municipal als actes que tingueren lloc al llarg del matí.

Torrent moros y cristianos mig any 2019Després del dinar de germanor, de nou, en l’Àgora del Parc Central, es lliuraren els premis del concurs de fotografia de moros i cristians d’Instagram. Juanmi Esteve, Raul Puig i Salvador Palop s’emportaren el tercer, el segon y el primer premi, respectivament.

Torrent moros y cristianos mig any 2019

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *