Les Festes Patronals de Torrent compten amb la 43a edició de la Fira del llibre

La 43a edició de la Fira del Llibre a les Festes Patronals de Torrent ha arribat a l’avinguda del Vedat a l’altura de l’Edifici Metro amb diversos llocs de comerç local per adquirir tot tipus de llibres, contacontes o titelles per als més menuts, més la realització de recitals poètics musicals i la lectura dramatitzada del Quixot, en homenatge a Miguel de Cervantes, a càrrec del grup Torrent de Paraules.

IMG_0924 (Copy)

Així mateix, la fira farà cada dia un sorteig on es podrà guanyar un lot de llibres. Per altra part, el Dia de Llibre es celebrarà a més ganes, ja que es farà un 10% de descompte en totes les compres que es realitzen.

A més, els regidors de Cultura, Educació i de Drets Personals, Alfred Costa, Patricia Sáez i Encarna Lerma, acompanyats per les falleres majors del 2016, Noelia Peinado i Carla Pallardó, ja han visitat aquest esdeveniment per la seua importància.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *