Aldaia promou el ‘Valencià per la igualtat’

L’Ajuntament d’Aldaia s’ha adherit a una campanya de sensibilització ciutadana per donar un pas endavant en l’ús d’un lenguatge igualitari no sexista.

La campanya, coordinada per AVIVA Aldaia-Oficina de Promoció del Valencià l’Àrea de Cultura, està integrada en la programació del Dia Internacional de la Dona, que enguany sota el lema ‘Liderar sent dona’ vol donar un pas més en les polítiques d’igualtat que desenvolupa l’Ajuntament d’Aldaia.

La campanya, en valencià, consisteix en l’edició de cartells d’ús col·lectiu i targes de lectura individual amb 10 recomanacions per a usar una llenguatge igualitari. És a dir, incorporar d’aquesta manera la presència de les dones en els textos redactats, amb un llenguatge senzill, clar i entenedor. Una campanya, que tot i estar dirigida a treballadors i treballadores de  l’Administració, és també molt útil per a entitats, associacions i ciutadania en general.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *