Troben malferida, prop del pont del Salt del Bou, una dona desapareguda en Ontinyent

Els bombers del Consorci han trobat, prop del Pont del Salt del Bou, una dona que havia desaparegut després de patir una caiguda al barranc del Pou Clar, al terme municipal d’Ontinyent. segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València.

El Consorci havia mobilitzat els seus efectius al voltant de les 16 hores a la recerca de la dona desapareguda, de prop de 70 anys, que es pensava que estava per la zona del Pou Clar. Un dispositiu amb bombers d’Ontinyent, sergent d’Alzira, i Grup de Rescat en Altura amb helicòpter del Consorci, així com una unitat de bombers forestals de GVA s’hi han posat a la feina. També han col·laborat diverses unitats de les forces de seguretat i l’associació ACIF de Bocairent Mariola Verda.

Després d’un temps de recerca, els bombers del Consorci han localitzat la dona prop del pont del Salt del Bou. Sembla que passejant el gos, havia patit una forta caiguda de més de 10 metres, i havia quedat malferida.

Els bombers han preparat la víctima per ser evacuada via terrestre amb llitera niu, al temps que ja rebia les primeres assistències sanitàries per part dels mitjans sanitaris desplaçats a la zona.

Per la seua banda l’helicòpter s’hi ha retirat per haver caigut ja el sol. La dona era traslladada amb llitera niu a zona accessible fins ambulància i es retiraven tots els mitjans.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *