Una dona, apunyalada presumptament per la seua exparella a Paiporta

Agente de la Guardia Civil junto a un vehículo patrullero

Una dona de 29 anys es troba hospitalitzada després d’haver sigut apunyalada, presumptament per la seua exparella, a Paiporta. La víctima hauria rebut tres ganivetades en la plaça Senyera, segons diversos testimonis, que van identificar l’autor.

Guardia Civil

Agents de la Policia i de la Guàrdia Civil han tractat de localitzar l’exnòvio de la víctima, de 42 anys, i que ja hauria sigut denunciat per almenys una agressió. El presumpte agressor va fugir del lloc dels fets i finalment s’ha entregat este dissabte en la comissaria de la Policia Nacional de Xirivella, segons ha informat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

El presumpte autor dels fets compta amb antecedents policials per violència de gènere sobre la mateixa víctima registrats en l’any 2024. Tant la dona com la seua exparella són de nacionalitat colombiana. El cas roman inactiu en el sistema VioGén des d’agost, segons afigen des de la Benemèrita.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *