L'alcalde de Puçol garanteix un govern estable i de futur

10 lecturas

L'alcalde de Puçol, Enric Esteve, ha explicat hui que el amb PSPV, Esquerra Unida i Compromís, Puçol té un govern “estable i de futur”. Esteve s'ha referit a la negativa de Ara Puçol a formar govern i al respecte ha assenyalat que aquesta formació “ha continuat treballant diàriament en les reunions programàtiques i, a de de hui, el programa que marcarà el ritme del nou govern recull totes les propostes de cadaú dels quatre partits, on es prioritzen les mesures de caire social”.

Esteve ha informat de que el govern municipal de Puçol format per PSPV, Esquerra Unida i Compromís ha començat a caminar aprovant “en temps record les delegacions de competències per que des de demà mateix cada regidor i regidora es faça càrrec de la seua àrea i comence a prendre les decisions pertinents”.

“Estem segurs que a curt termini els ciutadans de Puçol començaran a percebre el canvi en la manera de fer política que no és cap altra que la política de proximitat per i per a les persones. Tenim clar que com deia Joan Fuster, 'tota política que no fem nosaltres serà feta en contra nostra'”, ha declarat l'alcalde.

1 COMENTARIO

  1. Ara Puçol en ningún momento se ha negado a formar parte del equipo de gobierno, se le ha negado la participación en el mismo al no poder garantizar, en un principio, el apoyo a la investidura dentro de dos años del PSOE. La propuesta de ARA Puçol siempre ha sido la de estar en el equipo de gobierno asumiendo responsabilidades y decisiones, compartiendo espacios y esfuerzos con las otras fuerzas políticas para ir intentando reunir argumentos que permitan dentro de dos años apoyar la investidura de Lola Sánchez.
    La respuesta a nuestra posición ha sido la de no permitirnos participar en el equipo de gobierno, alejando más si cabe la posibilidad de acabar apoyando en su momento la alcaldía del PSOE.
    A pesar de esta situación la voluntad de ARA Puçol es la de garantizar, desde una oposición constructiva y leal, la estabilidad institucional.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí