El preu real de la guerra, al descobert en ‘Zoom’

El programa Zoom investiga el impacto económico de las guerras en la ciudadanía.

El programa d’investigació d’À Punt, Zoom, torna este dilluns a les 22:45 hores amb una nova entrega centrada en una qüestió que afecta directament la ciutadania: el cost real de les guerres. L’espai, presentat per Jose Sáez, s’adreça als espectadors de la Comunitat Valenciana amb un enfocament rigorós, pròxim i clar.

El preu de la guerra

Amb el títol “El preu de la guerra“, esta setmana analitza com els conflictes armats no només provoquen morts, ferits i destrucció, sinó també un impacte econòmic global que acaba repercutint en la vida quotidiana de la ciutadania. Zoom mostra com guerres aparentment llunyanes poden traduir-se en una pujada immediata del preu del petroli, en l’encariment general dels productes i en conseqüències directes per a l’economia valenciana.

Presentadora de Zoom analizando el costo de la guerra en un escritorio

El programa també aprofundix en els interessos econòmics que es mouen al voltant de la guerra i en el creixement dels beneficis de la indústria armamentística, especialment després de guerres recents com les d’Ucraïna o Gaza. A més, l’espai d’investigació analitza el debat creixent sobre l’augment de la despesa en defensa a Europa i el que això podria suposar per a Espanya i per al conjunt de la societat.

En esta nova entrega, Zoom també posa el focus en el futur del model militar europeu i en el possible retorn del servici militar obligatori en un context d’inestabilitat geopolítica creixent. El programa convida els espectadors a descobrir fins a quin punt el món està preparat per a assumir el cost d’una nova escalada bèl·lica i com podria afectar-nos directament.

Amb esta investigació, Zoom reafirma el seu compromís amb el periodisme d’anàlisi i de servei públic, acostant temes d’actualitat internacional als espectadors valencians amb una mirada clara, pròxima i comprensible.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *