El Bloc denuncia el mal estat de les instal•lacions esportives del carrer Escalante

El portaveu del Bloc Nacionalista Valencià en l’Ajuntametn de Burjassot, Jordi Sebastià, va denunciar el passat dimarts en el plenari la sitaució de les cistelles del camp de bàsquet municipal del carrer escalanate. Les cistelles estan trencades des de fa mesos i diversos ciutadans han expressat les seues queixes al respecte sense que s’haja fet res en aquest sentit.
Sebastià va denunciar que “hi ha un acord plenari fet a proposta del Bloc que diu que els ciutadans rebran resposta en tres mesos als seus escrits, perquè sàpiguen que estan atesos i l’Ajuntament està fent alguna cosa respecte a les seues demandes, però no s’està complint i això és greu”.

En el cas concret del camp del carrer Escalante, hi ha diversos escrits, des del mes de febrer, de veïns que demanen que es reparen les cistelles però no s’ha fet res en aquest sentit. “Es tracta d’una instal•lació municipal que ara és l’únic camp de bàsquet per a aquells que vulguen jugar lliurement, de forma espontània, ja que l’altre –junt al centre d’especialitats- està ocupat pel mercat provisional i és urgent que es repare el més prompte possible”, ha conclòs Sebastià.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *