Bonrepòs i Mirambell celebra el dia de l’arbre repoblant de pins i carrasques el Parc Natural de la Calderona

L’Ajuntament de Bonrepòs i Mirambell, amb motiu de la celebració del dia de l’arbre, ha organitzat per al proper dissabte día 30 de gener una excursió al Parc Naturalde la Calderona, al paratge ‘El Cremat de Portaceli’ i fer la repoblació de pins i carrasques que la Conselleria de Medi Ambient ha entregat a l’Ajuntament per a la seva repoblació.
Totes les persones que vullguen participar hauran d’apuntar-se al Centre Juvenil i també aportar eines, com per exemple, aixada, poal, aigua…, per poder desenvolupar aquesta tasca i contribuir a recuperar el nostre patrimoni natural.

Per aquest motiu s’ha organitzat el següent programa d’activitats
A les 10:00 hores: Eixida des de l’Ajuntament, cap al PARATGE EL CREMAT DE PORTACELI, al PARC NATURAL DE LA CALDERONA.

A les 11:00 hores: Arribada a L’Àrea de Recreació i esmorzar. Després acompanyats per un Agent Forestal, eixida cap al PARATGE EL CREMAT, per començar la repoblación de pins i carrasques.

A les 14:30 hores: Fi de l’activitat i tornada cap a Bonrepòs i Mirambell.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *