Bonaire reobrirà per complet a partir del mes de febrer

Vista del centro comercial Bonaire inundado tras la DANA en Aldaia

El centre comercial Bonaire, a Aldaia, reobrirà tots els seus establiments a partir del febrer vinent, després d’iniciar al desembre la reobertura d’alguns dels locals en les instal·lacions que van quedar arrasades per la dana del passat 29 d’octubre, informen fonts del recinte.

Bonaire inundado por la DANA

El passat 13 de desembre, Bonaire va iniciar la recuperació de la seua activitat comercial amb la reobertura dels tres primers establiments en la seua zona exterior.

Este dia van reobrir les seues portes Norauto, Alcampo i Foster’s Hollywood, en un matí en la qual els clients van tornar al centre comercial per primera vegada des del 29 d’octubre, encara que amb poca afluència.

Posteriorment es va engegar la reobertura progressiva dels comerços del parc comercial; és a dir, els establiments independents situats en la zona del pàrquing exterior. Cada empresa ha decidit la data en la qual reprendre l’activitat.

Per a tornar a la zona interior del centre comercial caldrà esperar fins a febrer, després dels treballs de neteja i restauració. Alguns comerços aprofiten la necessària labor de condicionament per a actualitzar els locals amb les últimes novetats de les seues marques

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *