Albalat dels Sorells ja no estarà dividit per l’antiga N-340 en el nou projecte d'urbanització

16 lecturas

Albalat dels Sorells ja no estarà dividit per l’antiga N-340 ja que en pocs mesos esta antiga carretera es convertirà en un carrer més del poble, accessible amb grans voreres, arbres, bancs i demés mobiliari urbà, segons ha explicat l'alcalde Nicolau Claramunt. Les obres s’iniciaran en els propers dies.

Albalat dels Sorells carrer MajorSegons Claramunt “en esta obra es va a substituir l’antic sistema de col·lectors de fecals per uns més eficients, també es va a instal·lar un col·lector per replegar les aigües de pluja que ajudarà a evitar les inundacions que es pateixen en diferents punts, es substituirà també les canonades de l’aigua i s’instal·larà tubs per telecomunicacions. Un obra complicada perquè implica a la Direcció de Territori que farà la part externa, a l’Ajuntament que substituirà canonades i a Global Omnium que s’encarregarà del subministrament d’aigües”.

A la reunió informativa que va convocar l’Ajuntament d'Albalat dels Sorells, els veïns i veïnes assistents van poder vore el projecte i l’acabat final, amb voreres de més de 4 metres d’amplària, arbres, bancs, papereres i demés mobiliari públic. Els veïns varen demanar com a millora la substitució de la lluminària actual per altra més eficient i que només enfoque cap al carrer i no a les parets.

Claramunt comenta que “és un obra de vora un milió d’euros que hem vaig comprometre a realitzar, l’he treballat personalment des de l’ inici de la legislatura i que per fi després de molt de temps i molta feina vorà la llum. Amb tot açò el carrer major quedarà com una gran avinguda amb grans possibilitats de futur”.

1 COMENTARIO

  1. Durante mi gestión como alcalde, se consiguieron casi 10 millones de euros para el desvío del tráfico en la calle Mayor, por fuera de la población, abierto al tráfico el 18 de mayo de 2007.Al mismo tiempo, conseguí casi 4 millones de euros para la reforma integral de toda la calle Mayor, con canalizaciones centrales de aguas negras y pluviales en la calzada, renovación y ampliación de aceras, mobiliario y arbolado.

    Cuando me quitaron la alcaldía en abril de 2008, los 3,7 millones de euros que tenía consolidado Albalat, con consignación presupuestaria en la Generalitat en los presupuestos del 2008, repartidos entre 2008 y 2010, quedaron difuminados con Tamarit como alcalde, en 300.000 euros, siete años después y sin alcantarillado de aguas negras, vísperas de caer de su sillón.

    Yo confiaba que, el siguiente alcalde, Claramunt, de Compromis, recuperara o intentara recuperar esa más que millonaria inversión que Tamarit dejó perder.con su ineptitud e ineficiencia.

    Ese dinero 3,7 millones de euros, aprobados y consolidados, ahora resulta que después de 3 años y medio de alcaldía de Claramunt, de Compromis, respaldado por el PSOE, se reducen a un millón de euros, atención, a saber, una parte pone la Generalitat, otra el Ayuntamiento para alcantarillado y otra la Diputación, gobernada, igual que la Generalitat, por Psoe y Compromis, que aún no tiene aprobada la subvención para Albalat que, pardiez, ha de adelantar el pueblo. Increible y desolador.

    Ahora, a primeros de diciembre cuando le llegue el cargo en cuenta del 50 por ciento del impuesto anual de la contribución urbana, o pase por ventanilla, piense que, entre otras cosas, sus euros irán para los canelones de las aguas negras de la calle Mayor.

    Acuérdese, si le hace falta pedir una silla de ruedas en servicios sociales, o una cuidadora a domicilio, o una ambulancia urgente, y le digan que no hay dinero para su necesidad vital, o para la subvención anual de su asociación, que Tamarit, como siempre lloriqueando en las esquinas, le redujo a la mitad en Navidad de 2011.

    Vivir para ver.

    Vicente Almenar Climent.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí