Mor una dona en caure-li damunt un fanal tombat a l’avinguda Constitució de València

Ambulancia del SAMU estacionada en Massamagrell

Una dona de 76 anys ha mort este dissabte en caure-li damunt un fanal a l’avinguda Constitució de València, segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

unidad SAMU

Segons les mateixes fonts, a les 12:18 hores s’ha rebut un avís perquè una dona de 76 anys “presentava un traumatisme cranioencefàlic i fractura en un membre inferior per colp d’un fanal que havia sigut tombat”.

Els servicis sanitaris han enviat una ambulància del SAMU “però la dona ha entrat en parada cardiorespiratòria i ha mort”, afigen les mateixes fonts.

El CICU no ha precisat si el fanal ha sigut tombat per un cotxe, però sí que ha parlat d’un “accident”. Per la seua part, fonts de la Policia Nacional han indicat que la Policia Local s’encarrega de la investigació.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *