À Punt estrena ‘Sabors de sempre amb l’espardenyà de El Palmar

Presentadores del programa Sabors de Sempre sosteniendo un cartel

El nou programa d’À PuntSabors de sempre‘ s’estrena este dimecres a les 22.45 hores presentat per Àlex Blanquer i el conegut xef Rubén Fenollar.

Sabors de sempre

Cada dimecres els presentadors viatgen pels pobles de la Comunitat Valenciana per a rescatar receptes tradicionals a través dels seus protagonistes: les persones majors. Rubén i Àlex ens descobriran receptes a través del saber i l’experiència dels seus autors.

Presentadores del programa Sabors de Sempre sosteniendo un cartel
Àlex Blanquer y Rubén Fenollar presentan el programa Sabors de Sempre.

Cada programa estarà dedicat a una localitat diferent, on podrem conéixer dos convidats protagonistes de dos generacions diferents: un d’ells elaborarà una recepta tradicional i l’altre farà una reinterpretació innovadora i moderna basada en l’original. D’esta manera s’establix una connexió intergeneracional a través de la gastronomia.

Sabors de sempre‘ és un viatge pels nostres pobles, per les històries que conten les cuines dels nostres majors. Reivindica el valor de la tradició, la cultura gastronòmica i la transmissió d’estos valors entre generacions.

A més de la cuina, el programa mostrarà la riquesa cultural, els paisatges i els costums locals, convertint-se en un retrat viu de la nostra identitat.

Este dimecres, en el primer programa, Rubén Fenollar i Àlex Blanquer visiten el Palmar, a València, per descobrir l’espardenyà, un plat a base d’anguila. En les següents setmanes,  se passarà per localitats com Aras de los Olmos, Xàtiva, Benidorm, Xilxes, Morella, Ontinyent, Carcaixent, Alboraia, Benissa, Onda, Callosa d’en Sarrià, Tavernes de la Valldigna

A l’espai Sabors de sempre s’elaboraran receptes tradicionals com l’espardenyà d’este dimecres o l’amparín, la paella de fetge de bou o les clàssiques ‘gachas‘ d’Aras de los Olmos, i totes tindran reinterpretacions culinàries que sorprendran.

Sigue la actualidad de l’Horta en Google

Añade Hortanoticias como fuente preferida y recibe más noticias de tu comarca y municipios.

Añadir Hortanoticias en Google

Haz clic, marca la casilla y listo.

Artículos relacionados

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *