L'Ajuntament de Picassent ha posat en marxa la iniciativa 'Picassent T’Ajuda', a través de l'Agrupament Scolta L'Om, servei que té l’objectiu d’oferir suport per a fer la compra de productes i altres menesters per a cobrir les necessitats bàsiques de persones majors o amb dificultats per eixir de casa.
Les persones que vulguen fer ús d’este servei han de contactar per telèfon amb l’agrupació per sol·licitar les seues necessitats, i d’esta manera una persona voluntària s’acostarà fins el seu domicili per realitzar-li totes les gestiones que necessite, com ara, fer-li la compra, anar a la farmàcia o tirar-li el fem, entre d’altres accions.
Segons ha manifestat l’alcaldessa del municipi, Conxa Garcia, “la voluntat de l’Ajuntament és evitar que totes les persones que estan en grups de risc isquen de casa i que no els falte de res”.
Salvador Morató, regidor d’esta àrea municipal, assegura que “la nostra intenció és donar tot el nostre suport i recolzament a este tipus d’iniciatives ciutadanes de solidaritat cap a les persones que més ho necessiten i ens van a tindre per a tot el que faça falta”.
Per la seua part, Laura Sánchez, membre del grup Scolta l’Om i voluntària, afirma que “guardem totes les mesures i seguim tots els protocols, tant d’higiene com de seguretat, per a que estes persones estiguen tranquil·les”.