À Punt retransmetrà partits de l’Hèrcules, l’Eldense i el Villarreal B en Primera RFEF

0
21 lecturas

À Punt ha anunciat que oferirà enguany un paquet de partits del grup 2 de Primera RFEF, la tercera categoria del futbol estatal, després d’haver arribat a un acord amb La Liga i la RFEF.

Hércules CFLa cadena autonòmica té previst retransmetre un mínim de deu partits de la fase regular, amb la possibilitat de prorrogar l’acord en funció del desenvolupament de la competició. El primer enfrontament previst serà el Cartagena–Hèrcules, corresponent a la quarta jornada.

Segons han explicat des de la radiotelevisió pública, l’objectiu és donar cobertura als equips valencians que militen en la categoria, amb especial atenció als duels protagonitzats per l’Hèrcules CF, el CD Eldense i el Villarreal B.

A més, À Punt també té la intenció de retransmetre els partits del play-off d’ascens a Segona Divisió en cas que algun dels equips valencians hi participe.

Amb este acord, la televisió pública valenciana reforça la seua aposta per donar suport i visibilitat als esdeveniments esportius amb marcat accent valencià.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí