Metrovalencia ha anunciat que facilitarà el desplaçament a les persones que vulguen assistir a la fase final de la Copa del Rei de bàsquet mitjançant la Línia 10 de tramvia, que connecta Alacant amb Natzaret. Aquesta competició, que tindrà lloc des del dijous fins al diumenge, es disputarà en el Roig Arena. La parada de tramvia més pròxima és la de Quatre Carreres, situada als voltants del recinte.

Connexions i transbords
Una de les principals novetats d'enguany és que els transbords entre l'estació de Xàtiva (L3, L5 i L9) i l'estació d'Alacant (L10) es realitzaran a través del recentment inaugurat pas per a vianants, que uneix amb un ampli passadís ambdues instal·lacions, facilitant així l'accés als usuaris.
A més, les connexions entre Bailèn (L7) i Plaça Espanya (L1 i L2) amb l'estació d'Alacant es mantindran sense cap cost addicional, igual que en anys anteriors. En el sentit invers, el transbord des de la L10 a la resta de la xarxa també serà gratuït.
Facilitats per als viatgers
Els viatgers que eixiran de les instal·lacions de Metrovalencia a Bailèn o Plaça Espanya podran caminar pel carrer o pel passatge per a vianants fins a Alacant, on podran validar el seu títol de transport sense que se'ls descompti cap viatge addicional. El temps per a realitzar aquest enllaç gratuït serà de 20 minuts.
La fase final de la Copa del Rei de bàsquet comptarà amb la participació dels vuit primers equips classificats de l'ACB a la jornada 17 de la temporada actual. Els equips participants són: Reial Madrid (cap de sèrie), València Basket (cap de sèrie i amfitrió), Barça (cap de sèrie), Kosner Baskonia (cap de sèrie), Joventut Badalona, UCAM Murcia, Unicaja Màlaga i La Llacuna Tenerife.
Els partits de quarts de final es disputaran el dijous, amb el València Basket contra Joventut de Badalona a les 18 hores, seguit pel Reial Madrid contra Unicaja a les 21 hores. El divendres, jugaran Kosner Baskonia contra La Llacuna Tenerife a les 18 hores, i el Barcelona contra UCAM Murcia a les 21 hores.
Les semifinals se celebraran el dissabte entre els guanyadors dels partits del dijous a les 18 hores, i els guanyadors del divendres a les 21 hores. La gran final es disputarà el diumenge a les 19 hores entre els guanyadors de les semifinals.























