Foios modernitza les seues àrees empresarials amb l'instal.lació d'un punt de càrrega de vehicles elèctrics

0
31 lecturas

L’ajuntament de Foios ha instal·lat un nou punt de càrrega doble de vehicles elèctrics al polígon industrial La Jutera, en concret, al carrer Vicent Ruiz ‘El Soro’, en una ubicació estratègica per a facilitar a la ciutadania l’accés a mitjans de transport més sostenibles, dins de les actuacions de modernització d’àrees empresarials que l’Institut Valencià de la Competitivitat Empresarial (IVACE) cofinança anualment.

Punt de càrrega de vehicles elèctrics instal·lat a Foios
Foios ha instal·lat un nou punt de càrrega de vehicles elèctrics.

La nova estació de càrrega de vehicles elèctrics de La Jutera de Foios permetrà recarregar dos vehicles simultàniament de manera gratuïta, de la mateixa manera que els tres punts ja existents, la qual cosa no només contribueix a la reducció d’emissions de diòxid de carboni i altres gasos contaminants, sinó que a llarg termini pot ajudar les persones que utilitzen estos mitjans de transport a estalviar diners.

L’objectiu de l’ajuntament del municipi és arribar a sis ubicacions de càrrega dobles distribuïdes per diferents zones del municipi de manera estratègica abans del 2027. L’alcalde de Foios, Sergi Ruiz, ha manifestat que “fa pocs dies es vafinalitzar la instal·lació del quart punt de càrrega de cotxes elèctrics alnostre municipi, en l’àrea empresarial de La Jutera, dins de lesactuacions anuals de modernització de polígons industrials ienclavaments tecnològics a les quals dona suport l’IVACE”.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí