El València CF tanca un acord per a la instal·lació de plaques solars en el Nou Mestalla

0
0 lecturas

El València CF ha tancat un acord amb l'empresa Octopus Energy per a la instal·lació de plaques solars en el Nou Mestalla, segons va informar aquest dijous el club de Mestalla en un comunicat.

Mestalla
El València CF va explicar que Octopus Energy instal·larà panells solars sobre la coberta a més de punts de recàrrega per a vehicles elèctrics als voltants de l'estadi amb l'objectiu de proveir d'energia ‘neta’ a l'estadi que li permeta afrontar activitats tots els dies de l'any i no sols els dies de partit.

La instal·lació d'un sistema d'energia solar sobre la coberta de l'estadi convertirà al Nou Mestalla en “un pulmó d'energia verda”, va afirmar el club, i consolidarà l'estadi «com un símbol d'orgull i innovació per a la ciutat i com un autèntic referent mediambiental”.

La companyia energètica. que forma part d'un grup britànic, a més, gestionarà mitjançant un sistema intel·ligent l'energia produïda amb la idea d'optimitzar el rendiment i reduir l'impacte ambiental.

El sistema d'energia solar que Octopus Energy instal·larà en la coberta de l'estadi, segons va assegurar el club, evitarà l'emissió de 185 tones de CO₂.

El director general del València CF, Javier Solís, va explicar: “Amb Octopus Energy al nostre costat, el Nou Mestalla serà un referent en eficiència energètica i en l'ús d'energia verda. Aquesta aliança representa molt més que un patrocini: suposa sumar a un soci estratègic que, des de l'inici, compartirà la nostra visió de futur i el nostre compromís amb la sostenibilitat”.

“La instal·lació dels panells solars sobre la coberta és un exemple tangible de com junts podem generar valor per a la comunitat liderant la transició energètica a València i marcant un camí cap a un futur més verd”, va agregar.

Mentrestant, el director general de Octopus Energy España, Roberto Giner, va afirmar que és un orgull per a ells convertir-se en patrocinador del València en el Nou Mestalla per a portar energia cent per cent renovable “a un estadi que és i serà una icona de la ciutat”.

“És una evolució natural en una relació que ja va nàixer fa dos anys quan ens convertim en el soci de sostenibilitat del club i junts hem demostrat que la transició energètica es juga, sobretot, fora del terreny de joc”, va apuntar el director de l'empresa que va realitzar un projecte d'energia solar que fa funcionar la Ciutat Esportiva de Paterna amb un sistema d'autoconsum i un 30% d'energia solar des de 2024.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí