'Anglés, historia de una fuga', la nova minisèrie per a la nit del dimarts en À Punt

0
7 lecturas

À Punt estrena la minisèrie Anglés, historia de una fugaeste dimarts 7 d'octubre a les 22:30 hores. La cadena autonòmica emet el primer de tres capítols sobre la fugida i desaparició d'Antonio Anglés, el principal sospitós de l'assassinat de Míriam, Toñi i Desirée, també conegudes com les xiquetes d'Alcàsser.

À Punt - ANGLES HISTORIA DE UNA FUGAEl crim d'Alcàsser va commoure tota Espanya, però principalment la Comunitat Valenciana. La nova minisèrie documental arranca el 24 de gener del 1993, la mateixa nit que van descobrir els cossos de les víctimes, desaparegudes dos mesos abans. I relata els 44 dies de persecució a la desesperada d'Antonio Anglés. Una fugida afavorida per la incomprensible cadena d'errors comesos per la justícia, les forces de seguretat i els responsables polítics del moment.

La docusèrie de tres capítols reconstruix la misteriosa fugida d'Antonio Anglés: el viatge com a polissó en el vaixell de càrrega City of Plymouth rumb a la ciutat britànica de Liverpool, i l'estranya desaparició, hores abans d'arribar-hi. A més, aporta un altre testimoni inèdit que ara revela que el va vore la nit del 25 de març del 1993 al moll del port de Dublín. Una informació que pot fer un tomb a tot el que es donava per fet sobre els últims passos de l'home més buscat de la història criminal d'Espanya.

À Punt - Genar Martí i Jorge Saucedo - ANGLES HISTORIA DE UNA FUGAAmb guió i direcció de Genar Martí i Jorge Saucedo, À Punt recuperarà durant tres dimarts a la nit un dels casos que més han colpit la societat valenciana i que forma part de la crònica negra de la Comunitat Valenciana.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí