L’Ajuntament d’Albalat dels Sorells ha executat una nova actuació de manteniment i millora de les infraestructures agràries locals, amb una inversió de 8.000 euros al tram final del camí del Muix.
Aquesta és ja la cinquena actuació que l’Ajuntament impulsa en els darrers anys per a millorar l’horta i les seues infraestructures, algunes finançades amb recursos propis i altres amb subvencions.
L’alcalde, Nicolau Claramunt, ha destacat la importància de continuar “fent esforços per mantindre i millorar l’horta, l’actual govern valencià i la Conselleria han desmantellat el sistema d’ajudes que existia. Han deixat sense recursos als ajuntaments i, el que és més greu, a les persones que treballen i mantenen viva la nostra horta: els llauradors i llauradores”.