Profesores, padres y madres y alumnos de Alaquàs, Alboraya, Meliana, Mislata, Museros y Tavernes Blanques se manifiestan en contra de los recortes

18 lecturas

Profesores, padres y madres y alumnos de numerosos colegios de Alaquàs, Alboraya, Mislata, Meliana, Museros, Tavernes Blanques y de otras localidades de l'Horta se manifestando esta tarde en contra de los recortes de la Generalitat.
Bajo el lema 'Per una educació pública i de qualitat', varios colegios de Alaquàs han realizado concentraciones en contra de los recortes aplicados por la Generalitat. En el realizado en el colegio público Bonavista ha participado la alcaldesa de Alaquàs, Elvira García Campos, ya que ella es profesora titular de este centro desde hace más de 20 años.

Concentració a Alboraia per una educació i uns serveis públics de qualitat, hui dijous per la vesprada a Alboraia s'han concentrat al voltant d'un centenar de persones, enfront de l'Ajuntament, per a demanar una educació i uns serveis públics de qualitat. Amb la presència de representants de les escoles públiques d'Alboraia, l'Institut IES Patacona i l'Escola d'Adults. Les escoles públiques i l'Institut han posat en marxa la Coordinadora de Centres Públics d'Ensenyament d'Alboraia amb la intenció de donar una resposta ferma, conjunta i adequada a les darreres mesures de les diferents administracions -i de manera especial, del Consell de la Generalitat Valenciana-. S'ha llegit un manifest.

Profesorado, padres y madres y parte del alumnado (los mayores de edad) de los institutos de Mislata han realizado un corte de tráfico hoy jueves 23 a las 11:30 horas en Mislata en señal de protesta, tanto por los recortes que está padeciendo la educación pública, como por solidaridad con los estudiantes de Valencia que han sufrido estos días pasados las cargas policiales.

L’assemblea del professorat de l’IES La Garrigosa de Meliana ha manifestat el nostre recolzament a la comunitat educativa de l’IES Lluís Vives de València “en aquests moments de dificultats per a tot l’ensenyament públic”.A més, ha expressat el seu “rebuig a les agressions brutals i desproporcionades de la Policia Nacional i a l’intent de desprestigi de l’ensenyament públic per part dels responsables polítics, mediàtics i policials. Nosaltres no som enemics de ningú, som professionals que ens dediquem a l’educació en una societat democràtica”.

300 personas concentradas en Museros contra los recortes en educación propuestos por la Generalitat Valenciana. En la plaça de les Germanies de Tavernes Blanques profesores, padres y alumnos se manifestaron esta tarde noche en contra de los recortes. @Hortanoticias, @mrfontestad y @davidmuseros.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí