cabecera
Hemeroteca :: Edición del 17/09/2012 | Salir de la hemeroteca
110/602
Última actualización 17/09/2012@09:47:00 GMT+1
Les dos escoles de primària de Foios, Mare de Déu i Rei en Jaume, no s’adeqüen a la legislació educativa, segons denuncia Comprimís, que censura que un altre curs escolar ha finalitzat i que de “la reforma i adequació que prometé fa dos anys la Conselleria d'Educació no se'n sap res de res”.

Segons explica el regidor de Comprimís per Foios, Sergi Ruiz, “la reforma de l’escola Mare de Déu del Patrocini ha sigut una reivindicació de la comunitat educativa de Foios des de fa molts anys peròa a hores d’ara la Conselleria d’Educació “no sabe, no contesta”, una promesa més de les tantes que ha incomplit la Generalitat estos anys”

Ruiz recorda que l'escola Mare de Déu del Patrocini té uns 35 anys i les seues instal•lacions “estan per a ser reformades. A més les diferents lleis educatives han anat passant i té la mateixa estructura”. Ruiz afirma que per exemple “no hi ha ascensor cosa que dificulta les possibilitats a alumnes amb minusvàlues, els xiquests d'infantil ha de pujar al primer pis, quan haurien d'estar en la primera planta. Els altres grup d'infantil de 3 i 4 anys ocupen l'antiga vivenda del conserge i la biblioteca,..”

Pel que fa a la escola Rei en Jaume l'augment de la demanda de places ha fet que vagen perdent instal•lacions, “fins a l'extrem que l'Ajuntament assumí el curs passat la construcció d'una classe ocupant una zona de pas a l'eixida per la part posterior del centre”.

Ruiz va fer memoria del cas i recorda que el dia 22 de desembre de 2008, Silvia Ortí, cap de relacions institucionals de CIEGSA, comunicava per fax al consistori que s’havia adjudicat a l’arquitecte per un import de 174859,37 euros el projecte d’adequació i ampliació del CP Mare de Deú del Patrocino i que el butlletí d’informació municipal publicava en el seu número de juliol de 2010 que la conselleria d’Educació havia aprovat una partida de 3.400.000€ per a la seua reforma però dos anys después seguim sense notícies”.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?   Si (80)   No(24)
110/602
Comparte esta noticia  Compartir en Wikio Compartir en Del.icio.us Compartir en Digg Compartir en Technorati Compartir en Yahoo Compartir en Google Bookmarks Compartir en Fresqui Compartir en MySpace Compartir en Meneame compartir en Tuenti Compartir en Facebook compartir en Twitter

Comenta esta noticia



Normas de uso
  • Esta es la opinión de los internautas, no de Hortanoticias.com
  • No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes.
  • La dirección de email solicitada en ningún caso será utilizada con fines comerciales.
  • Tu dirección de email no será publicada.
  • Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Hortanoticias.com. Plaza Lázaro Cárdenas, 5. 46020 Valencia Tlf 96 182 48 84. CIF: 20.148.633-N. Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos en este medio, salvo autorización expresa de Hortanoticias.com. Contacto
Cibeles.net, Soluciones Web, Gestor de Contenidos, Gestor PDF Digital EditMaker 7.1.1