cabecera
Hemeroteca :: Edición del 13/07/2012 | Salir de la hemeroteca
63/492
Última actualización 13/07/2012@19:59:57 GMT+1
La Plataforma de Persones Afectades per les Hipoteques de Burjassot (PAH) s’ha constituït formalment el 12 de juliol amb la presència de 35 persones.
L’Assemblea, formada per afectats per les hipoteques i persones d’altres associacions culturals, socials i polítiques i del 15 M de Burjassot, ha mostrat la seua determinació en “lluitar contra la pràctica injusta i mafiosa de les entitats financeres de expulsar a la gent de les seues cases quan aquestes, fruit de la crisi, no poden pagar les quotes hipotecàries”.

La PAH ha reafirmat en l’assemblea la campanya de la Iniciativa Legislativa Popular, amb la qual es vol arreplegar al menys 500.000 signatures fins novembre en favor de la dació en pagament amb efectes retroactius –el deute es salda amb el lliurament de l’habitatge-, la paralització dels desnonaments i el lloguer social, que permet continuar residint en la casa amb un lloguer inferior al 30% dels ingressos.

D’igual manera, l’assemblea ha demanat l’expropiació de les cases buides que els bancs rescatats amb diners públics han desallotjat, per a que aquestes siguen cedides als ajuntaments. © Hortanoticias
¿Te ha parecido interesante esta noticia?   Si (0)   No(0)
63/492
Comparte esta noticia  Compartir en Wikio Compartir en Del.icio.us Compartir en Digg Compartir en Technorati Compartir en Yahoo Compartir en Google Bookmarks Compartir en Fresqui Compartir en MySpace Compartir en Meneame compartir en Tuenti Compartir en Facebook compartir en Twitter

Comenta esta noticia



Normas de uso
  • Esta es la opinión de los internautas, no de Hortanoticias.com
  • No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes.
  • La dirección de email solicitada en ningún caso será utilizada con fines comerciales.
  • Tu dirección de email no será publicada.
  • Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Hortanoticias.com. Plaza Lázaro Cárdenas, 5. 46020 Valencia Tlf 96 182 48 84. CIF: 20.148.633-N. Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos en este medio, salvo autorización expresa de Hortanoticias.com. Contacto
Cibeles.net, Soluciones Web, Gestor de Contenidos, Gestor PDF Digital EditMaker 7.1.1