cabecera
Hemeroteca :: Edición del 26/04/2011 | Salir de la hemeroteca
401/505
Última actualización 26/04/2011@19:04:54 GMT+1
Bloc-Verds-Plataforma per l'Hospital ha organitzat un acte públic per a recordar que “s'acosten les eleccions i, més enllà de la propaganda, l'Ajuntament no disposa ni dels terrenys i només hi ha posat un cartell, que ens va costar als torrentins i torrentines 25.000 euros i que ha d'estar en via pública perquè l'Ajuntament no és posseïdor dels terrenys en què se suposa que anirà l'hospital”.
Per això, la Plataforma per l'Hospital, integrada en la candidatura municipal de Bloc-Compromís, vol explicar el seu model i conéixer també l'opinió dels torrentins i les torrentines per tal d'elaborar un model amb el consens de tots.

La Plataforma en un acte que es celebra el divendres 29 d'abril a les 20.00 hores a la Casa de Cultura de Torrent , manifesta que “el model de Catalá per a l'hospital de Torrent és el de gestió privada per concessió administrativa”.

Amb este model, segons fons de la coalició electoral, “l'hospital només es podrà construir si troben una empresa que en pague la construcció, ja que la Generalitat va llevar dels pressupostos la partida que hi havia destinada a l'hospital de Torrent. Quina empresa voldrà fer-se'n càrrec en esta època de crisi?”
¿Te ha parecido interesante esta noticia?   Si (3)   No(0)
401/505
Comparte esta noticia  Compartir en Wikio Compartir en Del.icio.us Compartir en Digg Compartir en Technorati Compartir en Yahoo Compartir en Google Bookmarks Compartir en Fresqui Compartir en MySpace Compartir en Meneame compartir en Tuenti Compartir en Facebook compartir en Twitter

Comenta esta noticia



Normas de uso
  • Esta es la opinión de los internautas, no de Hortanoticias.com
  • No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes.
  • La dirección de email solicitada en ningún caso será utilizada con fines comerciales.
  • Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.


Hortanoticias.com. Plaza Lázaro Cárdenas, 5. 46020 Valencia Tlf 96 182 48 84. CIF: 20.148.633-N. Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos en este medio, salvo autorización expresa de Hortanoticias.com. Contacto
Cibeles.net, Soluciones Web, Gestor de Contenidos, Gestor PDF Digital EditMaker 7.1.0